woensdag 18 februari 2009

Maritiem Digitaal


Al doorzoekend bij 'Brieven als buit' kom ik terecht op de site van Maritiem Digitaal . Kijk daar eens voor een aantal deuren die voor de zoekende genealoog wijd openstaan en altijd weer van pas komen bij het zoeken naar de afkomst-antwoorden. Maak er een goed gebruik van is mijn raad. En komt u ooit iets tegen over Jerome Nicholas Vlieland , ik hoor het graag.
Nog even een korte toelichting: Ooit werd ik benaderd door een Amerikaanse Granny die mij vroeg deze voorouder van haar op te speuren. Maar helaas, we zijn iets verder gekomen maar er blijft een onduidelijkheid over ene Jeroen Vlieland die als beurtschipper paardebonen op Londen vaart en Jeroen Hollander die eindigt als leraar vreemde talen aan een school in Engeland. Nieuwgierig geworden? Klik op het plaatje rechtsboven en lees alles over de man en zijn familie!

Geen opmerkingen: