dinsdag 22 september 2009

Arie Westgeest, humorist

1 Adrianus Wilhelmus Theodorus WESTGEEST (zie:Noordwijkers bij naam en toenaam;2001'Flessen Arie'), musicus, humorist, Flessen Arie , geboren op 07-01-1912 te Noordwijk,ZH,NL, overleden op 26-07-1982 te Noordwijk,ZH,NL op 70-jarige leeftijd, begraven op 29-07-1982 te Noordwijk,ZH,NL,RK Begraafplaats.
Gehuwd met Petronella Adriana Maria BERGMAN, geboren op 22-03-1918 overleden op 27-05-1993 op 75-jarige leeftijd, begraven op 01-06-1993 te Noordwijk,ZH,NL,RK.Begraafplaats.

Generatie II


2 Cornelis Johannes WESTGEEST, gedoopt (RK) op 11-02-1882 te Noordwijk,ZH,NL (getuige(n): Johannes Theodorus van Velzen en Cornelia Westgeest.Leiden), overleden ..-07-1968 te Katwijk,ZH,NL.
Gehuwd voor de kerk op 25-jarige leeftijd op 04-01-1908 te Noordwijk,ZH,NL (RK) (getuige(n): Petrus van Eede en Adrianus Westgeest) met de 22-jarige
3 Cornelia Helena DUIVENVOORDE, geboren op 19-09-1885 te Noordwijkerhout,ZH,NL, overleden op 08-05-1926 te Noordwijk,ZH,NL op 40-jarige leeftijd.

Generatie III


4 Adrianus WESTGEEST, kolenboer, gedoopt (RK) op 23-08-1850 te Noordwijk,ZH,NL (getuige(n): Petrus van der Geer en Cornelia Westgeest), overleden op 25-01-1926 te Noordwijk,ZH,NL op 75-jarige leeftijd.
Gehuwd met
5 Wilhelmina Maria RODENBURG (Wilhelmina Maria), overleden ..-03-1932 te Noordwijk,ZH,NL.

Generatie IV


8 Arie WESTGEEST, landbouwer/turfschipper/kolenboer, gedoopt (RK) op 06-11-1809 te Leiden,ZH,NL.
Gehuwd op 27-jarige leeftijd op 14-08-1837 te Zoeterwoude,ZH,NL met
9 Cornelia van der POEL,

Generatie V


16 Rochus Danielsz WESTGEEST, gedoopt (RK) op 20-09-1787 te Noordwijk,ZH,NL (getuige(n): Cornelis Rochusz Westgeest en Gerritje Joppe de Winter).

9 opmerkingen:

andre westgeest zei

Bedankt voor de informatie die ga ik gebruiken in mijn stamboom die iedereen kan vinden op memebers.upc.nl/a.westgeest

mijn noordwijkse afkomst zei

Dank, gegevens geplakt in namenlijstje

awj de ridder westgeest zei

Rooie Theo is een broer van flesse Arie en dus een zoon van Cornelis johannes WESTGEEST en Cornelia Helena DUIVENVOORDE is niet overleden in 1926 maar geboren op 10-8-1923 en overleden 85 jarige leeftijd op 4 november 2008 gehuwd met Wilhelmina jacoba Angevaare en uit dat huwelijk zijn 6 kinderen geboren waarvan 3 zoons en 3 dochters

awj de ridder westgeest zei

sorry hier nog een berichtje van de dochter van Theo Westgeest ik zit niet zo veel achter de computer en kwam zo op de site van de stamboom van de familie Westgeest en zag dat hij recent was bijgewerkt ivm het overlijden van een zus van mijn vader te weten tante Corrie uit Noordwijkerhout.
in de stamboom zie ik toch wel enkele foutjes want mijn vader is dus niet toen overleden en heeft dus wel degelijk ook Westgeesten achtergelaten en als dochter van Theo en Wil ben ik ook blij een WESTGEEST te zijn.met vriendelijke groet Annemiek

mijn noordwijkse afkomst zei

Hartelijk Bedankt voor het geven van de goede informatie. Jammer genoeg kan Afkomst het niet verbeteren omdat Afkomst alleen de link naar de pagina van de stamboomsamensteller heeft overgenomen. Maar misschien leest hij dit en staat het binnen de kortste keren weer helemaal goed op het Internet. Stambomen blijft een precies werkje. Komt nu vast helemaal goed goed. Nogmaals dank voor het bericht!

andre westgeest zei

Mijn site is vernieuwd en heet nu members.upc.nl/a.westgeest/ft
Als je info hebt, of ga eens kijken of de info die ik heb klopt, hoor ik het graag
Andre

mijn noordwijkse afkomst zei

Andre, hardstikke goed, die vernieuwde website, maar Afkomst krijgt de link niet werkend, kun je nog een poging doen?

andre westgeest zei

mijn site kan je vinden op
members.upc.nl/a.westgeest/ft


Groeten Andre Westgeest

andre westgeest zei

mijn nieuwe site heet
stamboomwestgeest.nl
hopelijk komen er veel mensen kijken en mij aanvullingen geven om de stamboom compleet te maken