dinsdag 30 september 2008

digitale stamboom

Mooi hulpmiddel. Nu pas ontdekt (of is het er pas?) een prachtige site voor genealogie speurders. Kijk maar vlug hier bij de digitale stamboom . Nou U zult me echt gelijk geven. het is een hele handige zoekmachine. Nu heeft u uw familie helemaal heel snel in kaart gebracht. Stuur me maar een copietje toe!
Dan nog een minder aardig bericht voor de BBC fans. Gisteravond kwam ik er achter dat de laatste uitzending ook die avond om 22.00 werd uitgezonden. Te laat om u er attent op te maken. Helaas, wachten dus op de herhaling! Nieuwsgierig naar het verhaal? Lees dan hier de samenvatting over Laurence Llewellyn-Bowen

2 opmerkingen:

J.Winkelman zei

LS
Op uw kwartierstaat van Johannes Cramer (1837) staat dat zijn moeder Dirkje Smit in 1811 is geboren en in 1899 is overleden.
Volgens mij is zij op 29-04-1813 te Noordwijk geboren en op 27-08-1901 te Noordwijk overleden.
De geboorte is op genver na te zoeken.
John Winkelman

mijn noordwijkse afkomst zei

genealogie blijft mensenwerk.....dank voor de aanvulling